ثبت نام غیرحضوری فراگیر پیام نور
نوشته شده توسط : زهرا میرالماسی

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث مدارک موردنیاز ثبت نام غیرحضوری فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد بپردازد. شما می‌توانید تمام نکات مهم دانشگاه پیام نور را در وب‌سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. مشاوران مرکز سعی دارند به‌صورت کامل به مبحث قبولی در آزمون‌های دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع تحصیلی بپردازند.

شما در وب‌سایت مشاور گروپ با تمامی نکات و سؤالات آزمون‌های پیام نور در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری آشنا خواهید شد. در صورت وجود داشتن سؤالات می‌توانید در کمترین زمان ممکن پاسخ آن‌ها را از مشاورین مرکز دریافت نمایید. درصورتی‌که مایل می‌باشید مطلب خاصی به‌صورت کامل در وب‌سایت آموزش داده شود، می‌توانید موضوع مدنظر را در قسمت نظرات سایت با ما درمیان بگذارید. مطلب موردنظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت کامل در سایت بارگذاری می‌گردد. با ما همراه باشید.

مدارک موردنیاز ثبت‌نام ثبت نام غیرحضوری فراگیر پیام نور

داوطلبان دانشگاه پیام نور می‌توانند تاریخ ثبت‌نام غیرحضوری و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان را از طریق همین سایت مشاهده نمایند. نکات تکمیلی در مقالات بعدی به سمع و نظر شما خواهد رسید. ضمناً برای تسریع در ثبت‌نام توصیه می‌گردد تصویر مدارک ذیل بافرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت‌نام در سامانه آموزشی (گلستان) به آدرس اینترنتی (www.reg.pnu.ac.ir) بارگذاری نمایید.

مدارک لازم جهت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور به شرح زیر می‌باشد:

۱ – تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی

۲ –عکس ۴×۳ با زمینه روشن

۳ – اصل مدرک کارشناسی

۴ –دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند

۵ – مدرک مشخص‌کننده نظام‌وظیفه (ویژه آقایان)

مشاور گروپ از جمله معدود مراکز آموزشی بوده که سعی دارد بصورت گام به گام با داوطلبان همراه شود. شما در این سایت آموزشی می توانید تمامی نیازهای خود را برطرف نمایید.


مطالب تکمیلی:





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: